I år är det 20:e gången som Götakanalsimmet i vackra Sjötorp arrangeras. Arrangörer är sex föreningar i Sjötorp och under tävlingsdagen är det fler än 100 funktionärer med olika ansvarsområden som arbetar hårt för att det ska bli ett bra och trevligt arrangemang, både för simmare och den stora publiken.
Läs mer om Götakanalsimmet på den officiella hemsidan: gotakanalsimmet.se
Här kommer resultaten att publiceras efter loppet.
Vi sköter tidtagningen med modernast möjliga teknik i form av tidtagnings-chip som placeras på armen, vid målgången läses chippet av och tiden registreras.
Du kan anmäla dig till följande distanser:
Startavgifter och anmälan – Föranmälan stängs 29/7, därefter gäller anmälan på startdagen
FÖRANMÄLAN ÄR NU STÄNGD!
Sträcka | Avgift t.o.m 1/7 | Avgift 2/7-29/7 | Avgift startdag | Antal anmälda (Tot 197st) |
5000 m | 500 kr | 600 kr | 700 kr | 51H+16D (2015-07-29) |
1550 m | 300 kr | 400 kr | 450 kr | 33H+46D (2015-07-29) |
600 m | 200 kr | 300 kr | 350 kr | 13H+31D (2015-07-29) |
200 m | 100 kr | 150 kr | 150 kr | 7 (2015-07-29) |
Aktuell anmälningslista: Anmälningslista (Uppdaterad 2015-07-29).
De simmare som anmält sig och velat betala med faktura och denna ännu inte är betald (samtliga har passerat betalningstiden) har vi antagit inte skall deltaga och har därför strukit dessa i anmälningslistan. (2015-07-26)
Om du saknar någon i listan trots att denne är anmäld så vill vi att du hör av dig på info@tidtagning.se så vi kan rätta till det omg.
Samtliga lopp (utom 200 m) startar samtidigt och går i mål på samma plats. Loppet på 200 m har ingen tidtagning.
Anmälningen genomförs i år via vår webbutik, butik.tidtagning.se.
I butiken kan du betala antingen med faktura, kreditkort eller med direktbetalning via de flesta svenska banker. Väljer du faktura får du en faktura via e-post inom några dagar, fakturan skall betalas inom 10 dagar.
Möjligheten att betala med faktura är nu stängd då det är för kort tid kvar för att denna skall kunna behandlas.
De dagar som är kvar tills dess att föranmälan stängs kan endst betalning med kort accepteras.
Är ni flera som vill anmäla er så går det bra i samma ”order” i butiken. Föreningar som anmäler minst 10 st samtidigt erhåller 10% rabatt på anmälningsavgiften, för att få rabatten så väljer ni faktura så kommer rabatten att dras automatiskt vid faktureringen.
Har du några frågor om tidtagningen eller anmälningsförfarandet? Hör av dig till info@tidtagning.se eller Anders Florinus på Västerås Tidtagning.
Glöm inte att din anmälan inte är komplett förrän du har genomfört betalningen!